Werkzaamheden VP

WAT DOET DE VERTROUWENSPERSOON?


Er zijn drie hoofdtaken te onderscheiden van de vertrouwenspersoon ongewenste omgangsvormen.


  1. Opvangen, begeleiden en adviseren van de medewerker.
  2. Voorlichten, informeren en inspireren van de organisatie.
  3. Gevraagd en ongevraagd adviseren van bestuur en management


De taken en acties die onder deze hoofdtaken vallen, kunnen in elke organisatie op details aangepast worden.


Deze lijst van taken en acties is een leidraad voor de vertrouwenspersoon

om in een gesprek met de werkgever zijn functie in de organisatie concreet vorm te geven.


Hier vindt u het uitgebreide functieprofiel zoals opgesteld door de LVV.


Bron: LVV.







Kleiner bedrijf, kleinere instelling en op zoek naar een VP? 


Met mijn ruime en brede ervaring wil ik graag met u meedenken over de invulling van deze functie.



Zie a.u.b. de pagina "Kosten & Contact" voor meer informatie.